skip to Main Content

Wie wij zijn

Thijs de Bruijn, communicatie adviseur

Na zijn afstudeerstage bij Movement in 2011 werkte Thijs onder meer als communicatie adviseur bij de gemeente Den Haag. Sinds 2014 zit hij weer op z’n oude plek en begeleidt onder andere het productieproces van de maandelijkse inwonerskrant van de gemeente Amsterdam.

Opleiding: Communicatiemanagement, HvA
Specialiteiten: Bladen maken, eindredactie
Typisch Thijs: Rots in de branding voor menig opdrachtgever. Stressbestendig en bedachtzaam. Sterk in eindredactie. Reislustig type met liefde voor cultuur en zeilen.

Willemijn van der Kolk, communicatie adviseur

Willemijn werkt sinds 2006 bij Movement en heeft in die tijd vele bladen, websites en projecten gerealiseerd voor opdrachtgevers in Amsterdam, Den Haag en Leiden. Na een kleine zijweg in de evenementenbranche en social media is zij momenteel terug voor een klus als projectmanager voor een nieuwe gemeentewebsite.

Opleiding: Communicatie- en Informatiewetenschappen, VU
Specialiteiten: Gemeentewebsites, online media en eindredactie
Typisch Willemijn: Praatjes vullen geen gaatjes. Eerst de mogelijkheden onderzoeken en dan: buffelen. Heeft engelengeduld als het werk betreft; privé kan het niet snel genoeg gaan. Houdt van Berlijn, hardlopen en moderne kunst.

Richard Pluis, art director

Na jarenlang gewerkt te hebben bij reclamebureaus vestigde Richard zich in Haarlem als zelfstandig vormgever. Hoewel Richard van veel markten thuis is, ligt zijn specialisme bij kranten, (online) magazines en responsive websites.

Opleiding: Verpleging en op grafisch gebied autodidact
Specialiteiten: Ontwerp en opmaak kranten, (digi-) magazines en websites
Typisch Richard: Flexibele workaholic, die altijd voor de opdrachtgever klaarstaat. Continu bezig met nieuwe software en toepassingen. Bourgondische motorrijder die ook van sporten houdt.

Geert Jan Stolk, directeur

Startte in 1992, na een aantal jaren als minima- en minderhedenvoorlichter bij de gemeente Amsterdam, met Movement. Door de jaren heen heeft hij aan uiteenlopende projecten gewerkt, van referenda tot scholengids en van gemeentekrant tot online magazine.

Opleiding: Politicologie, UvA
Specialiteiten: Bladen maken, campagnes
Typisch Geert Jan: Zeer betrokken bij klanten. Ziet overal kansen en denkt buiten de gebaande paden. Thuis in complexe maatschappelijke organisaties. Landkaartenfetisjist en voetbalfan van zijn dochters.

Back To Top